How to Angry Customer
- Ukázka dílčí části z kurzu How to make Customer Happy.
- Kurz byl tvořen s důrazem na tzv. Microlearning, kdy je kurz jako celek rozdělen na větší počet krátkých studijních celků (jakým je např. tato ukázka), které je možné nastudovat během pár minut.
- Požadavkem bylo vytvořit e-learningový kurz přístupem „Mobile first„. Kurz byl proto tvořen s důrazem na zobrazení na mobilních telefonech.
- Jednotlivé dotykové ikony – jejich velikost, umístění i tzv. „zóny dotyku“, jsou vytvořeny s ohledem na ovládání prsty
- Velikost e-learningu se přizpůsobí velikosti displaye, na kterém je kurz pouštěn
- Díky jednoduchému progress baru má účastník stále přehled o pokroku svého studia
- Výsledky z takovéhoto dílčího kurzu (nebo jeho samotné prostudování) mohou být použity pro výpočet výsledků z celého kurzu a zaznamenány v LMS
- Typ: Ukázka e-learningového kurzu
- Technologie: Articulate Storyline 2, HTML5, CSS, Corel Draw
Vyzkoušejte si ukázku zde