Právě probíhá poslední fáze úprav připravovaného vzdělávacího systému pro Toyota Financial Services. Výraznou část mé klientely tvoří společnosti, které se pohybují na poli finančního poradenství a služeb. Využití e-learningového systémů v této oblasti se přímo nabízí.
Jedná se zpravidla o společnosti s celorepublikovou či mezinárodní působností. Pro průběžné vzdělávání a proškolování svých interních zaměstnanců, externích zprostředkovatelů a dealerů je proto online kurz dobrou volbou. Některé výhody (ale i nevýhody) e-learningu jsem sepsal zde a tady).
Jsem tak velice rád, že mne oslovila také Toyota Financial Services Czech s.r.o., která je jedním z předních subjektů na poli finančních služeb pro oblast automotive v ČR.
Momentálně se nacházíme ve fázi předfinálního testování. V tomto kroku ladíme funkcionality systému tak, aby zapadal do interních procesů klienta. Zjednodušeně řečeno „aby vše fungovalo jak má„.
Čili:
- co nejvíce to zjednodušilo práci jak manažerům systému, tak jeho uživatelům (evidence studia, reporty, vypisování periodických kurzů, zasílání notifikací, osvědčení, …)
- aby člověk nemusel dělat tutéž věc dvakrát (tisknout certifikát, pak jej předávat na personální,…)
- aby byl celý vzdělávací proces co nejvíce automatizován.
Ukázku připravovaného vzhledu systému můžete vidět níže.